POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

ING. MAGDALÉNA NOVÁKOVÁ - QUANTITATIVE RESEARCH AND BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

Ing. Magdaléna Nováková (*1974) po více než 15 letech ve společnosti Procter&Gamble v ČR, Maďarsku a Švýcarsku, převzala v roce 2015 vedení a rozvoj kvantitativního oddělení agentury Confess Research.

Pro společnost Procter&Gamble pracovala nejprve v Praze a po 4 letech se stala Brand Managerem se zodpovědností za řízení různých FMCG značek pro region střední Evropy se sídlem v Budapešti.  V této roli získala bohaté zkušenostmi s marketingem různých kategorií značek (Health&Beauty Care, Paper, Oral Care, Personal Cleansing, Laundry) na českém i zahraničním trhu, které obohatila na pozici Shopper Marketing Managera pro řetězce jako Tesco, Globus či Billa.  Během své kariéry se zabývala řízením marketingu značky, kvantitativním i kvalitativním spotřebitelském výzkumem a reklamou na lokální i regionální bázi. Má bohaté zkušenosti s navrhováním, uváděním a řízením produktů na trh a podporou prodeje značek u zákazníků a obchodních partnerů. Spolupracovala také s externími agenturami na několika školeních pro klienty jako Danone nebo AG Foods.

Během působení v agentuře CONFESS Research  byly pod jejím vedením úspěšně realizovány kvantitativní výzkumy  pro klienty jako Pepsico, Beiersdorf, HiPP,  STOCK Plzeň BOŽKOV, Kimberly – Clark, Philips, dále pak z oboru bankovnictví (GE Money Bank, ING), telekomunikace (T-Mobile) či služeb (Sodexo, Czech Tourism).  Nabídka  kvantitativních výzkumů zahrnuje jak klasické metody CAWI, CATI, In-Hall / Central Location Test nebo Mystery Shopping,  tak i inovativnější metody jako mobilní F2F výzkumy včetně geo-fencingu, výzkumy přes Facebook nebo metodu reakčních časů.

Magda je absolventkou VŠE v Praze. Ještě při studiích získala zkušenosti také v podlinkové agentuře Markwill, kde během dvou let vedla několik projektů pro klienty jako např. Eduscho, Allied Domecq nebo Hiram Walker.  Kromě práce se věnuje zejména své početné rodině, lyžování, sportu a cestování, koníčkem jsou také cizí jazyky, které se měla možnost naučit nebo zdokonalit při svých pobytech v zahraničí.

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše