POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

WEBINÁŘ 18.10.: JAK HLEDAT INSIGHT

Tipy a případové studie k metodám vhodným pro nalezení fungujícího insightu. Znáte třeba metodu Alive Dream s využitím hluboké relaxace a meditace?

Mnoho lidí v oblasti marketingu pátrá po dobrém insightu pro své výrobky a značky. Málokdo objeví ten opravdový fungující. Chápeme vůbec insight správně? A jaké výzkumné metody je vhodné použít pro hledání insightu, abychom měli šanci jej nalézt?

Na to vám odpovíme na příštím webináři na téma “Jak hledat insight”. Koná se v úterý 18. října 2016 od 14:00 do 15:00 a je zdarma. Projděte si obsah webináře níže a pokud vás zaujme, stačí se předem registrovat zde. Podrobnosti o obsahu webináře najdete níže.  

CO TO JE INSIGHT

Objev o spotřebiteli či jeho chování (emoce, situace, potřeba apod.), který na trhu dosud nikdo marketingově nekomunikoval. Dobrý insight využitý v komunikaci značky či produktu, vyvolá mezi spotřebiteli emocionální reakci „Vy mi rozhodně rozumíte!” nebo „To je taková pravda!“. Správný insight vytváří silnou dlouhodobou vazbu spotřebitele ke značce nebo produktu a díky němu je v  cílové skupině značka či produkt jasně odlišitelný v rámci dané kategorie.  

CO SE DOZVÍTE NA WEBINÁŘI?

HLAVNÍ TÉMA WEBINÁŘE - METODA ALIVE DREAM. CO TO JE?

Zákazníci se rozhodují podvědomě na základě hluboko skrytých emocí a zážitků, které klasické metody neumí odhalit. Odkrýt je však umí metoda Alive Dream. Jde o „hlubokou relaxaci“, díky které je možné objevit vnitřní emoční potřeby respondentů ve spojení se značkou. Ukazuje silněji emoce, které lidé při tradičních skupinách běžně nesdílí. S touto metodou se dostáváme blíž ke skutečnému "já" spotřebitele, jeho motivacím, postojům a potřebám vůči výrobkům. Metoda byla vyvinutá francouzským týmem společnosti Danone, která CONFESS kvalifikovala pro český trh jako partnera. Poznejte více metodu Alive dream na webináři. Registrujte se zde...  

K ČEMU MŮŽETE ALIVE DREAM POUŽÍT?

RADKA MALIK - SPECIALISTKA NA ALIVE DREAM 

Radka je account manažerkou, moderátorkou kvalitativních výzkumů v CONFESS Research a povede tento webinář. V oboru výzkumu se pohybuje 15 let. Patří mezi vyhledávané moderátory na českém trhu. Její vášní je posouvání výzkumných metod dál, k získávání hlubších pravd spotřebitelů a formulace efektivní komunikace. Na metodu Alive Dream byla proškolena jako jediná v ČR tvůrcem metody francouzskou agenturou Market Vision a mateřskou centrálou Danone. Realizovala více jak 40 meditačních skupin pro klienty z různých kategorií FMCG a finančního sektoru.

SPECIÁLNÍ HOST: JIŘÍ OCHEC

Jiří je senior marketing manager v J&T. Dříve působil na důležitých marketingových pozicích firem jako PwC nebo Hypoteční banka. Máme radost, že takto zkušený marketingový odborník nám přijde sám představit jednu case study týkající se hledání insightu.

JAK SE ZÚČASTNIT TOHOTO WEBINÁŘE

Těšíme se na vás!  

Za celý tým CONFESS Research  

Hanka Kloučková

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše