POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

WEBINÁŘ 8.11. - BEHAVIORAL SCIENCE: CESTA K VYŠŠÍM PRODEJŮM

Poznejte psychologické zákonitosti v rozhodování zákazníků. Pokud je využijete, máte šanci na zvýšení prodejů.

Zákazníci se nerozhodují racionálně. Vede je intuice, emoce, časové omezení a podvědomý "autopilot" v jejich hlavě. Je třeba proniknout hlouběji do psychologických rozhodovacích mechanismů a přizpůsobit se jim v komunikaci, marketingu a strategii vaší značky. V tom vám pomůže behavioral science (behaviorální věda), jejíž objevy představíme na tomto on-line webináři. Ukážeme i případové studie a způsob využití behaviorální vědy v marketingovém výzkumu. Cílenou aplikací principů behavioral science lze zásadně přispět k efektivitě vašich marketingových aktivit.

 

 

REGISTRACE NA WEBINÁŘ (ZDARMA)

WEBINÁŘ SE KONÁ V ÚTERÝ 8. LISTOPADU OD 14:00 DO 15:00 A JE ZDARMA. STAČÍ SE JEN PŘEDEM REGISTROVAT ZDE. POZOR! ZÁJEM O NAŠE WEBINÁŘE SE NÁSOBNĚ ZVÝŠIL A JE MOŽNÉ, ŽE ZCELA NAPLNÍME JEHO TECHNOLOGICKOU KAPACITU. PŘIHLASTE SE VČAS

CO TO JE BEHAVIORAL SCIENCE?

Tradiční ekonomové mylně předpokládají racionální ekonomické rozhodování zákazníků, kteří chtějí maximalizovat užitek, minimalizovat náklady a nehledí na čas strávený rozhodováním. Realita je však jinde, což dokazuje právě behavioral science: Lidé se rozhodují na základě emocí, intuice, v omezeném čase a uvažují automatizovaně. Racionalita v rozhodování je omezena. Behaviorální věda objevila několik modelů rozhodování lidského mozku, díky kterým můžeme rozhodnutí zákazníka ovlivnit a predikovat. Jde o tak zásadní poznatky na pomezí ekonomie, psychologie a dalších oborů, že za ně psycholog Danie Kahneman získal Nobelovu cenu. Prostě to funguje! Pro značky a firmy je důležité vědět, jak objevy behavioral science správně využít v marketingu i marketingovém výzkumu. Zajímá vás to? Přijďte na tento webinář...

TÉMATA WEBINÁŘE

  • Co to je behavioral science a na jakých principech funguje.
  • Neurovědní zákony fungování lidského mozku - vědomé a podvědomé rozhodování.
  • Popis vybraných schémat rozhodování v lidském mozku objevených behaviorální vědou.
  • Způsoby využití behavioral science v marketingové praxi v off-line i on-line kanálech.
  • Případové studie využití behavioral science.
  • Interaktivní cvičení: Objevíte, že i váš mozek funguje automatizovaně na “autopilota”.
  • Prvky behavioral science ve výzkumu od CONFESS Research.
  • Bude toho více. Registrujte se včas...

S POMOCÍ PROFESIONÁLŮ NA BEHAVIORAL SCIENCE MŮŽETE VYUŽÍT INSPIRACI Z WEBINÁŘE, KDYŽ POTŘEBUJETE...

  • Zvýšit prodejní efekt copywritingu na jakémkoliv médiu a kanále.
  • Vytvořit relevantnější varianty komunikace pro testování, např. pro A-B testování v e-commerce.
  • Odladit vizuály pro komunikaci tak, aby více směřovaly zákazníka k nákupu.
  • Redesignovat POS materiály tak, aby měly vliv na nákupní rozhodnutí klientů.
  • Najít fungující metodu výzkumu pro posílení rozpoznatelnosti, povědomí i emoční vazby zákazníků k vaší značce.
  • Směřovat zákazníky více k nákupu jednoho preferovaného z celé řady vašich produktů.
  • Bude toho více pro zvýšení počtu zákazníků i zvýšení objemu prodejů u těch stávajících. Přihlaste se na tento webinář...

SPECIÁLNÍ HOST: LADISLAV BÁČA

Ladislav je jedním z největších expertů na behavioral science v České republice. Má arzenál zkušeností ze své 20leté praxe v marketingu a komunikaci. Dříve působil jako CEO Ogilvy & Mather Group Czech Republic. Aktuálně také přednáší na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Potkejte Ladislava Báču na webináři...

WEBINÁŘ POVEDE MAGDA NOVÁKOVÁ Z CONFESS RESEARCH

Magda se specializuje na naši vlastní výzkumnou metodu Brand Win využívající poznatky behavioral science. Využitím této metody zjistíte, jak si vaše značka vede v parametrech rozpoznatelnost, povědomí a emoční vazba zákazníků. Výsledek výzkumu vám dá směr, jakým způsobem značku správně rozvíjet, aby byla úspěšnější na trhu. Díky začlenění objevů behaviorální vědy jsou výstupy přesnější v porovnání s tradičními metodami. Pokud potřebujete ověřit, jak si stojí vaše značka na trhu a chcete získat směr, jakým ji rozvíjet, kontaktujte Magdu na novakova@confess.cz. S Magdou se můžete potkat on-line na webináři 8. listopadu. Přihlášení on-line zde...

JAK SE ZÚČASTNIT TOHOTO WEBINÁŘE?

  • Registrujte se, prosím, předem, zde. Žádná platba, webinář je zdarma.
  • Před konáním webináře pošleme e-mail s přihlašovacími údaji k webináři.
  • Pokud ani v den webináře nebudete mít přihlašovací údaje, mrkněte, prosím, nejdříve do spamu, případně kontaktujte kolegyni Lenku Paškovou paskova@confess.cz.
  • Neodkládejte přihlášení, zájem o naše webináře stoupl a může dojít k naplnění kapacity. Rychlejší vyhrává.

Všechny naše webináře jsou určené pro zadavatele výzkumu (marketingové a výzkumné pracovníky firem) a akademickou veřejnostTěšíme se na Vás!

Za celý tým CONFESS Research

Hanka Kloučková

FANDÍTE NÁM NA SÍTÍCH?

 

 

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše