POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

DESIGN TRENDS 2017 - CORPORATE, BRAND, POS, PACKAGING, ...

Kam kráčí trendy v designu a jak vás mohou inspirovat v marketingu, komunikaci, produktových inovacích a prodeji?

Je tu poslední letošní webinář od CONFESS Research! Koná se 22. listopadu 2016 ve 14:00. Nepropásněte jej. Shrneme na něm aktuální trendy těch oblastí designu, které mají vliv na výsledky v marketingu, komunikaci, prodeji nebo při vývoji produktů a inovací. Zaměříme se na corporate a brand design, design obalů a design POS prvků v prodejnách a pobočkách. Na příkladech ukážeme, co aktuálně ovlivňuje výslednou podobu designových elementů u značek a produktů a proč je třeba tyto vlivy zohlednit. Přijďte na webinář... 

Poprvé veřejně představíme nástroj nazvaný Vizuální audit a na konkrétních příkladech si ukážeme jeho možný přínos v různých oblastech marketingu. Vizuální audit pomáhá odkrýt inspirativní podněty pro produktové změny a inovace, obalový design, positioning a komunikaci značky, organizaci portfolia, prezentace zboží či služby v místě prodeje, ale i pro strategická témata jako korporátní design a další. Při začlenění do exploračních workshopů našich klientů posouvá Vizuální audit tyto workshopy na mnohem vyšší úroveň. Tvůrcem tohoto nástroje je zkušený britský designer Martin Blunt, který bude hostem tohoto webináře. Poznejte Vizuální audit a Martina Blunta...  

Sledujte designové trendy pravidelně, třeba formou Vizuálního auditu, a zajistíte si pravidelný přísun inspirace pro strategický rozvoj vašeho businessu. Jak na to? Dozvíte se na webináři...

 

REGISTRACE NA WEBINÁŘ (ZDARMA)

POSLEDNÍ WEBINÁŘ OD CONFESS RESEARCH! BUDE NA TÉMA “DESIGN TRENDS 2017” A KONÁ SE 22. LISTOPADU OD 14:00 DO 15:00. JE TŘEBA SE JEN PŘEDEM REGISTROVAT ZDE. POTÉ VÁM POŠLEME UDÁLOST DO ELEKTRONICKÉHO DIÁŘE OBSAHUJÍCÍ I PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE. WEBINÁŘ JE ZDARMA.  

 

VÍCE O VIZUÁLNÍM AUDITU

Vizuální audit je odborná vizuální analýza zvolené kategorie produktů a značek na českém a/nebo i zahraničním trhu. Identifikuje důležité trendy, které zefektivní vaše strategické rozhodování. Je ideálním východiskem pro interní workshopy, stimuluje spolutvorbu při vývoji a změnách produktů, reorganizaci celého vašeho portfolia nebo pro posílení odlišnosti produktů v jedné vaší produktové řady. Můžete jej použít jako podklad pro redesign loga, rebranding, upřesnění positioningu nebo vytvoření positioningu zcela nové značky či start-upu. Praktických využití je mnohem více. Vizuální audit je výborným pomocníkem před startem velkých projektů jako rebranding nebo velké inovační projekty – pomáhá ujasnit si jejich žádoucí (či nežádoucí) směr. Designové trendy třeba formou Vizuálního auditu doporučujeme sledovat pravidelně, nejen v době, kdy plánujete nějakou zásadní změnu. Vyplatí se vám to. Vizuální audity, například jako inspirační modul v rámci firemních workshopů pro naše klienty, vytváří host tohoto webináře - zkušený britský designer s mezinárodním působením Martin Blunt. I Martinova tvůrčí grafická designerská práce má vždy přesah do hlubšího pochopení všech souvislostí utvářejících danou značku či produkt. O přínosu Vizuálního auditu se přesvědčila již řada firem: Pepsico, Intersnack, Heineken, Bochemie nebo St. Nicolaus a další. Mnohé z nich jej využily jako součást svých workshopů, které tím získaly na efektivitě a přínosu. Více o Martinovi níže.

 

CHCI VĚDĚT VÍCE O VIZUÁLNÍM AUDITU...  

 

TÉMATA WEBINÁŘE

TÉMATA MĚ ZAUJALA, JDU NA WEBINÁŘ...  

 

INSPIRACE Z WEBINÁŘE VÁM POMŮŽE, KDYŽ POTŘEBUJETE ...

TOHLE  VE FIRMĚ POTŘEBUJEME, JDU NA WEBINÁŘ...

 

SPECIÁLNÍ HOST: MARTIN BLUNT

Martin je mezinárodně působící britský designer se specializací na brand design a corporate identity. Jeho práce má přesah do hledání insightů, strategie značky a vývoje produktových inovací. Loga a obaly, které Martin navrhl, takřka denně potkáváte. V České republice pracoval mimo jiné pro značky: Opavia, Sazka, Becherovka, Bohemia Chips, pivo Březňák nebo hokejový klub Kometa Brno.  Jsme hrdí, že Martin spolupracuje v Čechách z výzkumných agentur výhradně s CONFESS Research.  Potkejte se s Martinem na tomto webináři.

CHCI POTKAT DESIGNERA MARTINA BLUNTA...  

 

WEBINÁŘ VEDE PETRA VÍŠKOVÁ Z CONFESS RESEARCH

Petra nasbírala řadu marketingových zkušeností v řízení značek, produktových segmentů a celého portfolia značky Opavia (Danone Group). Její 12letá kariéra na straně klienta vyvrcholila pozicí Marketingového manažera pro Slovensko, kde byla členkou řídícího výboru. Sama si odžila to, s čím nyní pomáhá klientům CONFESS Research prostřednictvím výzkumů a workshopů, třeba při zavádění nových produktů a inovací, redesignu značek, hledání insightu, přípravě marketingových kampaní a v mnoha dalších situacích. Petra na sobě neustále pracuje, je členkou mezinárodních organizace QRCA a sbírá další podněty pro naše klienty na vzdělávacích programech a mezinárodních konferencích. Sama přednáší a vede tréninky např. na témata jako efektivní vedení workshopů, projektivní techniky, moderování, inovativní metody kvalitativního výzkumu apod. V lednu bude na mezinárodní konferenci QRCA v Los Angeles vést roundtable na téma efektivního vedení workshopů.Pokud hledáte expertku na kvalitativní výzkumy, vyhledávanou moderátorku kvalitativních výzkumů či facilitátorku firemních workshopů, kontaktujte Petru Víškovou e-mailem viskova@confess.cz nebo telefonicky +420 731 102 333.  

PETŘINY ZKUŠENOSTI SE MI BUDOU HODIT...  

 

WEBINÁŘ BUDE VE SROZUMITELNÉ ANGLIČTINĚ

Tento webinář bude výjimečně v angličtině. Avšak nebojte, Martin i Petra mluví velmi srozumitelně a člověk s průměrnou angličtinou bude rozumět. 

 

JAK SE ZÚČASTNIT TOHOTO WEBINÁŘE?

 

Všechny naše webináře jsou určené pro zadavatele výzkumu (marketingové a výzkumné pracovníky firem) a akademickou veřejnostTěšíme se na Vás!

Za celý tým CONFESS Research

Hanka Kloučková

FANDÍTE NÁM NA SÍTÍCH?

 

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše