POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

RECEPT NA ZVÝŠENÍ VÝKONU NATOČENÉ NEBO JIŽ BĚŽÍCÍ TV REKLAMY

Proč ještě tolik marketérů riskuje nižší výkon televizní kampaně? Jak zvýšit efekt TV reklamy, i když je už natočená nebo dokonce nasazená? Jak ušetřit miliony na médiích a přitom zachovat efekt reklamy?

Při přípravě TV reklamy jste určitě udělali maximum. Mozkové závity vašeho kreativního týmu vydaly to nejlepší, provedli jste řadu výzkumů. Všechno nasvědčuje tomu, že spot zafunguje a naplní cíle kampaně. Ale pozor!

Všechno může dopadnout úplně jinak. Pojďte objevit postup, jak zjistit skutečnou pravdu o výkonu TV reklamy a navíc mít skvělou šanci vylepšit její efekt před nasazením nebo i během kampaně.  

PRAVDU O VÝKONU SPOTU ZJISTÍTE VŽDY AŽ PO NATOČENÍ

Proč vlastně testovat efekt reklamy, když už je natočená, sestříhaná, prostě kompletně hotová? Protože až hotová reklama obsahuje vše, co na diváka působí. Každý element reklamy může přidat nebo ubrat na výkonu reklamy - hudba, zvolený casting, střih, jednotlivé scény a vizuální prvky nebo taky zpracování packshotu. Až teď je vůbec možné zjistit, co vám přinese.

Teprve po dokončení spotu máte teprve šanci odhalit, jaké emoce v divákovi reklama vyvolává a jaký vliv bude mít na jeho nákupní chování. Teď je čas nalít si čistého vína a poprat se s pravdou. Důležité je použít správnou metodu výzkumu, která vám sdělí čistou pravdu a navíc poskytne šanci na úpravu a zvýšení efektu spotu. A to před nasazením do médií i během již běžící kampaně. 

DÍVEJTE SE DO PODVĚDOMÍ DIVÁKA POMOCÍ NEUROMARKETINGU 

Finální výzkum efektu reklamy po natočení musí bezpodmínečně zjistit reakce v podvědomí zákazníka. Proč? Nákupní rozhodování totiž probíhá na podvědomé úrovni. Zákazníci se nerozhodují racionálně a na vědomé úrovni obvykle ani nedokážou vysvětlit, proč se k nákupu rozhodli. Vedou je emoce uložené v podvědomí.

Tou správnou metodou pro zjištění efektu reklamy je neuromarketing. Neuromarketing přesně měří biometrické podvědomé reakce diváka. Pro záznam reakcí mozku využívá lékařskou technologii EEG. V každé sekundě spotu zaznamenává, co vyvolává pozitivní a negativní reakce, co nízkou nebo vysokou pozornost aj. S využitím oční kamery si jednotlivé reakce propojíte i s konkrétními vizuálními prvky ve scéně. 

Dostanete průzračnou pravdu o tom, co v reklamě funguje a co jí naopak škodí, sekundu po sekundě, v každé scéně. Takže máte návod, co je dobré ze spotu odstranit č jinak upravit, abyste maximalizovali výkon daného reklamního spotu. A to často hravě zvládnete přestřihem reklamy.

Pokud vám skutečně jde o co nejlepší výsledek spotu a celé kampaně, využijte neuromarketing po natočení každé reklamy. Odladit spot nebo optimalizovat celou kampaň můžete vždy!  

Bez neurotestu riskujete vyhození milionů korun za kampaň, která nemusí fungovat. Nebo se jen připravíte o velké výnosy, protože spot nevyužívá svůj maximální potenciál. 

PROČ NEUROTEST PO NATOČENÍ KAŽDÉHO SPOTU? 

Zajímají vás konkrétní důvody, proč vám neuromarketing tak pomůže? Tady jsou. Mimo jiné můžete ušetřit obrovské částky na mediálním rozpočtu, aniž by se snížil efekt TV reklamy. 

1. NAVÝŠENÍ NEBO ZÁCHRANA VÝSLEDKŮ

Nemusíte čekat na výsledky kampaně. Můžete hned zjistit, jak reklama bude fungovat a hlavně: Můžete včas zareagovat úpravou spotu nebo optimalizací jiných kanálů reklamní kampaně.

Možná sledujete výsledky již běžící TV reklamy a možná neplní vaše plány. Asi jste před nasazením neudělali neurotest. Nevadí. Udělejte jej v průběhu běžící kampaně a včas takový TV spot nebo kampaň zachraňte. 

Co může z neurotestu vyplynout? 

A) Reklama dopadne dobře, najdeme jen pár prostorů ke zlepšení. Reklamu tak můžete upravit a efekt kampaně se navýší. Přeplníte cíle.

B) Reklama v neurotestu propadne. Najdeme sice pár prvků k vylepšení, avšak bude jasné, že výkon takové reklamy ani po úpravě nenaplní vaše plány. I to je dobrá zpráva! Můžete okamžitě reagovat optimalizací celé kampaně. Nasadíte raději jiný spot, který vám buduje business lépe anebo posílíte jiné komunikační kanály anebo uberete TV média pro méně fungující spot. Bez neuromarketingu byste jen vyhodili peníze za nefungující reklamu.

Věřte neuromarketingu a nebojte se dle jeho výsledků reagovat. Vyděláte více díky zlepšenému efektu reklamy či celé kampaně nebo alespoň zachráníte zbytečně vydané peníze. Ve všech případech jde obvykle o miliony korun! 

2. ÚSPORA MILIONŮ KORUN NA MÉDIÍCH

Po neuromarketingovém testu uvidíte sekundu po sekundě reakce diváka na jednotlivé scény a elementy ve spotu. Takže víte, co funguje, ale i to, co vyvolává negativní emoce nebo diváka vůbec nezajímá. Úžasná příležitost nechat ve spotu jen to, co funguje, zkrátit jej a ušetřit miliony korun na médiích!

Na základě neurotestu sestříháte TV reklamu z 30 na 20 sekund a ušetříte 25% mediálního rozpočtu. Efekt kampaně zůstane zachován nebo se dokonce navýší. Výši úspory máme mnohokrát potvrzenou od našich klientů. 

Nebojte se zohlednit při nákupu médií fakt, že reklama bude zkrácena na 20 sekund. Zachování jejího efektu spolu s úsporou na médiích máte díky neuromarketingu zaručené.  

3. POUČENÍ PRO PŘÍŠTÍ SPOT

Neurotestem aktuálního spotu si zaděláváte na větší úspěch toho příštího. Už víte, co na diváky silně funguje a na to se můžete více zaměřit. Vyhnete se scénám, informacím nebo vizuálním prvkům, které jsou prostě špatně. Lépe zpracujete packshot pro větší motivaci k nákupu, zaměříte se na ten atraktivnější z komunikovaných benefitů apod.  Díky našim zkušenostem s neuromarketingem dostanete od CONFESS Research další doporučení do budoucna.

Otestujte si aktuální spot, můžete jej včas zefektivnit a získat důležité poznatky pro  budoucí pokračování kampaně. Díky zkušenostem CONFESS Research s neuromarketingem vám pomůžeme najít ještě efektivnější způsob, jak pokračovat u dalších spotů. 

NEUROMARKETING OD CONFESS RESEARCH 

Nebojte se pravdy, která vám vydělá více nebo ušetří jinak zbytečně vydané peníze. Neuromarketing bude vaše konkurenční výhoda a základ většího úspěchu. 

DOTAZY A OBJEDNÁVKY

Pokud máte dotazy, rádi vám vše vysvětlíme. Pro dotazy i objednávky neuromarketingu kontaktujte manažerku neuromarketingu v CONFESS Research Eriku Flegrovou. Poptejte se u ní i na prezentaci neuromarketingu u vás ve firmě. Kontakty najdete ZDE. 

ZKUŠENOSTI CONFESS RESEARCH

Realizovali jsme stovky neurotestů a máme více než 7 let zkušeností s neuromarketingem. Proto vám dáme řadu doporučení navíc oproti běžným výstupům z neurotestů. 

FAJN CENA A RYCHLOST

Cena i rychlost neuromarketingu od CONFESS Research vás mile překvapí. Díky obrovským zkušenostem jsme našli cestu, jak zachovat kvalitu výstupů a přitom optimalizovat naše procesy a snížit cenu neurotestů. Navíc snižujeme dobu realizace neurovýzkumu TV reklamy - výstupy získáte v rozmezí 1 až 3 týdny podle typu testu.

NEJVÝHODNĚJŠÍ JE…

Nejvýhodnější cenu i rychlost získáte při nákupu neurotestu, který už máme hotový. Reklamy testujeme v celém reklamním bloku s jinými reklamami, které všechny projdou neurotestem. Takže řadu spotů máme prostě “na skladě”. pokud je mezi nimi váš spot, pak výstupy budete mít do jednoho týdne a za super cenu. Podívejte se, zda máme na skladě neurotest vaší reklamy.

JEŠTĚ VÍCE O NEUROMARKETINGU

Více info o neuromarketingu od CONFESS Research a výstupech z něj najdete ZDE.

 

 

 

 

 

 

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše