POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

TOP 3 NEURO TIPY PRO LEPŠÍ REKLAMU

Za posledních 6 let prošlo CONFESS Neurotesty 220 reklam, jejichž analýza nám pomohla pochopit, jak mozek při sledování reklamy funguje. Tady je několik tipů, jak i vy můžete svou reklamu upravit tak, aby více prodávala.

 

 

1. Nechejte vaši značku v packshotu dominovat 

Závěrečná scéna reklamy, je klíčová z pohledu prodeje. Buď se vám v ní podaří přitáhnout pozornost k vaší značce a benefitu, nebo jste právě „vyhodili do vzduchu“ několik milionů. Takže jak to udělat, aby prodávala?

 
 
 
 Bounty – povedený příklad packshotu. 


inogy – velmi dobře zvýrazněný branding, který 
ale poté přebíjí výrazná tvář nevěsty.

 

2. Pracujte s tím, kam se divák dívá

Když chcete přitáhnout maximální vizuální pozornost na nějaký element na obrazovce, můžete pracovat i s tím, kam se diváci dívali před přestřihem a element umístit na stejné místo v novém záběru. Pokud tedy víte, že divák např. sleduje tvář mluvícící osoby v levé části obrazovky, umístěte Váš klíčový element v dalším záběru na stejné místo v levé části. Tak máte jistotu, že to bude první místo, kam se divák podívá.  

Zonky – vizuální pozornost přechází plynule z tváře hrdiny na dominantní prvek mobilní aplikace

 Pak už zbývá sladit vizuální pozornost s voiceoverem – a to zejména u prezentace benefitů. Zde nejde jen o to, abyste mluvili o tom, co zrovna diváci vidí na obrazovce.  Opravdu do konce dotáhnuté je to totiž teprve tehdy, když synchronizujete voiceover i s tím, kam se diváci na obrazovce v daný moment opravdu dívají.  Pokud budete mít na obrazovce vypsaných několik benefitů, je dobré je ve voiceoveru zmínit v tom pořadí a tak rychle, jak je očima sleduje váš divák. To je pro jejich zapamatovatelnost klíčové. 

 

 3. Branding po celou dobu trvání reklamy se nevyplácí

Neurotestem nám prošlo hodně reklam s brandingem od začátku až do konce. A výsledek je stále stejný. Nikdo logu v rohu obrazovky nevěnuje pozornost. Mít logo po celou dobu trvání spotu tedy nefunguje.

 

A to je jen několik tipů od nás. Pokud chcete vědět více, sledujte i nadále náš seriál, nebo kontaktujte přímo manažerku neuromarketingu v CONFESS Research Eriku Flegrovou a to na tel: +420 731 179 379, případně emailem: flegrova@confess.cz 

Více informací o Neuromarketingu se můžete dozvědět i zde: http://www.confess.cz/cs/3/159/recept-na-zvyseni-vykonu-natocene-nebo-jiz-bezici-tv-reklamy. 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše