POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

strana: 1 23

VOLNĚ PRODEJNÁ STUDIE - VLIV YOUTUBERŮ NA PRODEJE

Chtěli byste zjistit vliv youtuberů na mladou generaci, zejména ve vztahu k prodejům značek? Pokud je Vaše odpověď ANO, máme pro Vás volně prodejnou studii realizovanou na Ó TEEN ... / zobrazit vše


CONFESS RESEARCH SPOLEČNĚ S TV OČKO SPOUŠTÍ Ó TEEN PANEL

Pojďte nahlédnout, co o nás napsal MediaGuru. Pro bližší informace klikněte : / zobrazit vše


HLEDÁME SENIOR RESEARCH MANAGERA KVANTITATIVNÍHO VÝZKUMU

Jsi machr na čísla a chceš zkusit něco nového? Přidej se do týmu, který hledá odpovědi nejen tradičními kvanti cestami, ale i výzkumy podvědomí, Neuromarketingem, behavioral science… Vezmi do ... / zobrazit vše


ON-LINE WEBINARY 2017 - REGISTRUJTE SE NA NOVOU SÉRII

Už 30.5. se můžete těšit na Top 3 trendy kvalitativního výzkumu ve světě, které jsme pro vás přivezli z konference v Los Angeles. / zobrazit vše


TOP 3 Neuro tipy pro lepší reklamu

Za posledních 6 let prošlo CONFESS Neurotesty 220 reklam, jejichž analýza nám pomohla pochopit, jak mozek při sledování reklamy funguje. Tady je několik tipů, jak i vy můžete svou reklamu upravit tak, aby více prodávala. / zobrazit vše


ZRYCHLUJEME NEUROVÝZKUM! VÝSTUPY UŽ DO 5 DNŮ.

Díky stovkám dodaných neurotestů jsme dokonale poznali procesy realizace a zpracování výstupů. Takže je dokážeme optimalizovat tak, abyste stále dostali špičkové výstupy, ale v mnohem kratším čase. Třeba za 5 dnů. / zobrazit vše


RECEPT NA ZVÝŠENÍ VÝKONU NATOČENÉ NEBO JIŽ BĚŽÍCÍ TV REKLAMY

Proč ještě tolik marketérů riskuje nižší výkon televizní kampaně? Jak zvýšit efekt TV reklamy, i když je už natočená nebo dokonce nasazená? Jak ušetřit miliony na médiích a přitom zachovat efekt reklamy? / zobrazit vše


UŠETŘÍME VÁM MILIONY KORUN Z NÁKLADŮ NA MÉDIA

Kdo by nechtěl ušetřit miliony korun. Máme prověřený tip, jak výrazně ulevit vašemu mediálnímu rozpočtu a přitom zachovat nebo dokonce zvýšit efekt reklamy. / zobrazit vše


POSLEDNÍ ŠANCE VYUŽÍT VOUCHER V HODNOTĚ 55 TISÍC KČ!

Stačí jen objednat neurotest do konce roku 2016, a to bez větších detailů. Konkrétní zadání, realizace testu i uplatnění voucheru až v roce 2017. / zobrazit vše


DALŠÍ HOTOVÉ NEUROTESTY TV REKLAM ZA PŘÍJEMNOU CENU

Právě jsme otestovali dalších 18 televizních reklam pomocí neuromarketingu. Jejich výsledky můžete získat za fajn cenu. Je mezi nimi i vaše reklama? / zobrazit vše


NOVINKA: HOTOVÉ NEUROTESTY VAŠÍ REKLAMY ZA FAJN CENU

Máme hotové neurotesty vybraných reklamních spotů. Možná je mezi nimi i ten váš. Objednejte si jeho výsledky a uvidíte, co v něm funguje a co ne. Navíc za výhodnou cenu. / zobrazit vše


DESIGN TRENDS 2017 - CORPORATE, BRAND, POS, PACKAGING, ...

Kam kráčí trendy v designu a jak vás mohou inspirovat v marketingu, komunikaci, produktových inovacích a prodeji? / zobrazit vše


Nové vedení NEURO MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ

Do vedení Neuro marketingového oddělení se po mateřské dovolené opět vrací Erika Flegrová. / zobrazit vše


V roce 2017 KANCELÁŘE CONFESS V NOVÉM

V lednu 2017 plánujeme kompletní změnu designu kanceláří Confess. Nový office bude plný barev a tvarů. Podívejte se, jak to u nás bude po novém roce vypadat. / zobrazit vše


WEBINÁŘ 8.11. - BEHAVIORAL SCIENCE: CESTA K VYŠŠÍM PRODEJŮM

Poznejte psychologické zákonitosti v rozhodování zákazníků. Pokud je využijete, máte šanci na zvýšení prodejů. / zobrazit vše


REGISTRUJTE SE NA PODZIMNÍ SÉRII TÉMATICKÝCH ON-LINE WEBINARŮ

Po prázdninové přestávce Vás zveme na sérii našich tematických on-line webinarů! Program jednotlivých webinarů je uveden níže. / zobrazit vše


WEBINÁŘ 18.10.: JAK HLEDAT INSIGHT

Tipy a případové studie k metodám vhodným pro nalezení fungujícího insightu. Znáte třeba metodu Alive Dream s využitím hluboké relaxace a meditace? / zobrazit vše


WEBINÁŘ 4.10.2016! NEUROMARKETING: PRAVDIVÁ REAKCE ZÁKAZNÍKŮ

Nahlédněte díky neuromarketingu do hlav vašich zákazníků. Zjistíte i to, co by vám vědomě neřekli. / zobrazit vše


JSME FINALISTY MRMW AWARDS 2015

Náš výzkum "DOGS" je mezi finalisty MRMW Awards 2015 za nejlepší globání mobilní výzkum. / zobrazit vše


NOVÁ POSILA CONFESSU DO KVANTI TEAMU

Týdeník MarketingSalesMedia (23/2015) v rubrice „personálie“ informuje o Magdaléně Novákové, která bude mít nově na starosti vedení a rozvoj kvantitativního oddělení / zobrazit vše


strana: 1 23

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše