POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

strana: 12 3

WEBINÁŘ 20.ZÁŘÍ: ROZPOZNATELNOST ZNAČKY JAKO KONKURENČNÍ VÝHODA

Posílení unikátních prvků značky zvyšuje šanci na větší obchodní úspěch. Jak na to? Poradíme na webináři. / zobrazit vše


PRAVIDLA SOUTĚŽE: : „O dárkový poukaz Kaufland s Confessem“

Kompletní znění pravidel soutěže: : „O dárkový poukaz Kaufland s Confessem“ / zobrazit vše


HYPOTEČNÍ BANKA VYSLALA STUDENTY VŠE SJEDNAT HYPOTÉKU

Jak spojit marketingový výzkum, požadavky klienta a podporu vzdělání? Na tuto otázku odpověděla Hypoteční banka a studenti magisterské specializace Marketing z Vysoké školy ekonomické v Praze prostřednictvím projektu postaveném na takzvaném mystery shoppingu. / zobrazit vše


TYPOLOGIE ČESKÉHO ZÁVISTIVCE: MLADÝ MUŽ Z MORAVY LAČNÝ PO PENĚZÍCH

Radka Malik vedla za naši agenturu kvalitativní část výzkumu pro Hypotéční banku a.s. na téma „Sousedská závist“. O výsledcích průzkumu rozsáhle informoval i web Lidových novin www.lidovky.cz. / zobrazit vše


HANA KLOUČKOVÁ - HOST POŘADU EKONOMIKA ČT24

Jak to vypadá je často důležitější, než obsah. Obchodníci se proto snaží odhalit, jak zákazník reaguje na obal a přizpůsobují se. Pomáhá jim v tom i neuromarketing. / zobrazit vše


FOTKY ZE SEMINÁŘE "KE SPOTŘEBITELI BEZ PŘEZUTÍ"

V úterý 29. dubna 2014 proběhl v pražském hotelu ALWYN seminář s názvem KE SPOTŘEBITELI BEZ PŘEZUTÍ ANEB TECHNOLOGIE V KVALITATIVNÍM VÝZKUMU. / zobrazit vše


Výsledky kontroly kvality SIMAR - BEZ VÝHRAD

V průběhu měsíce září 2013 proběhla v naší agentuře kontrola kvality SIMAR – Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění. / zobrazit vše


"ALIVE DREAM" - meditační focus groups

Ve spolupráci se společností Danone jsme poprvé na českém trhu využili při vývoji nových produktů kvalitativní metodiku nazvanou „Alive Dream“, která pro tvorbu nových produktů či reklamy využívá prvky hluboké relaxace vycházející z hypnoterapie Miltona H. Ericksona. / zobrazit vše


POZVÁNKA NA SEMINÁŘ

CONFESS Research Vás zve na seminář KE SPOTŘEBITELI „BEZ PŘEZUTÍ“ aneb TECHNOLOGIE V KVALITATIVNÍM VÝZKUMU / zobrazit vše


CONFESS OFFSITE NA HÁJENCE V JIZERSKÝCH HORÁCH

Počasí v Jizerských horách nám přálo. Dostavili jsme se téměř v plném počtu, plni optimismu a očekávání. Zdolávání Himalájí mohlo začít....... / zobrazit vše


PŘEDNÁŠÍME NA VŠE V PRAZE - SPOLUPRÁCE POKRAČUJE

I v tomto semestru CONFESS Research pokračuje ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou (VŠE) v Praze. / zobrazit vše


HLEDÁME REKRUTÁTORY V CELÉ ČR

Pro dlouhodobou spolupráci hledáme externí spolupracovníky - rekrutátory, kteří zajistí výběr a účast respondentů na výzkum trhu formou individuálních a skupinových diskusí, t.j. naleznou v předem stanovém termínu určitý počet osob dle daných kritérií (muže, ženy, děti v daném věku, příjmové skupině …). / zobrazit vše


MOZEK U VÝSLECHU - NAPSALI O NÁS......

Aby reklama byla ještě účinnější, začaly se nám firmy dívat do přímo hlavy.......to je úvod článku o neuromarketingu, který vyšel v květnovém čísle časopisu BEL´MONDO. / zobrazit vše


PREZENTACE A FOTKY ZE SEMINÁŘE ALIVE DREAM

22. ledna proběhl v pražském HUBu seminář na téma "ALIVE DREAM - meditační focus groups pro lepší produkty a komunikaci". Semináře se zúčastnilo na 40 účastníků z řad zadavatelů výzkumu. / zobrazit vše


PREZENTACE Z INSIGHT SUMMITU 2013

Ve čtvrtek 6. června 2013 pořádalo sdružení výzkumných agentur SIMAR v Michnově paláci v Praze 1. ročník INSIGHT SUMMITU s podtitulem "Výzkum trhu: šestý smysl marketéra." / zobrazit vše


REGISTRUJTE SE NA "ALIVE DREAM NA VLASTNÍ KŮŽI" V PÁTEK 14.6.2013

Pro velký zájem jsme pro vás připravili další termín sezení, kde si vyzkoušíte, jaké je to být respondentm v meditační skupině. / zobrazit vše


POZVÁNKA "ALIVE DREAM NA VLASTNÍ KŮŽI" 5.4.

Přijďte si v průběhu 3 dubnových sezení vyzkoušet, jaké je to být respondentem meditačních skupin i to, co tato metoda dokáže zjistit pro vaši značku. / zobrazit vše


Použití ARCHETYPŮ ve výzkumu reklamy

V Praze 24.května 2012 proběhl již pátý ročník akce „Jarní SIMAR“. Confess Research byl zastoupen Hanou Kloučkovou, která představila prezentaci archetypů ve výzkumu reklamy na téma SPORT V KOMUNIKACI FINANČNÍCH SLUŽEB. Prezentace s výsledky testu reklamy společnosti UniCredit a ČSOB je ke stažení zde: / zobrazit vše


Neuromarketing

V prázdninovém dvojčísle časopisu Trend Marketing vyšel další článek zaměřený na Neuro testování reklamy s názvem „Šestkrát destilovaná podle neuromarketingu". Dva chlapíci, sníh, psí spřežení a …etter destillere… Je vám to povědomé? Přečtěte si, jak Neuromarketing funguje. / zobrazit vše


VOLNĚ PRODEJNÁ STUDIE "ZDRAVÁ POTRAVINA"

Naše ředitelka výzkumu, Petra Víšková, přednesla 15.11. na konferenci Forum Media krátkou ochutnávku z volně prodejné kvalitativní studie na téma "Zdravá potravina". / zobrazit vše


strana: 12 3

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše