POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

strana: 123

Jak funguje neuromarketing

Další zajímavý článek na téma Neuromarketingu, který vyšel v srpnovém čísle časopisu Trend Marketing / zobrazit vše


VÝZKUM TROCHU JINAK

Dne 14. června proběhla CONFESS PARADE v prostorách kuchyňského studia CHEF PARADE. Cílem této akce bylo především ukázat inovativní formu výzkumu HOG (Hands on group), která respondentům umožňuje si produkt tzv.“osahat“. Pozvali jsme klienty z oblasti potravin a nápojů a časopisů o vaření, aby se na jedno odpoledne stali našimi respondenty. / zobrazit vše


Kdo umí v Čechách neuromarketing

V únorovém čísle časopisu Marketing & Media vyšel další článek o v současti velmi žádaném typu výzkumu. / zobrazit vše


Přednášeli jsme na globální konferenci kvalitativního výzkumu QRCA/AQR

Petra Víšková z CONFESS Research byla jedinou českou přednášející na světové konferenci kvalitativních výzkumníků "InspirationInAction", která se konala v Praze ve dnech 19.-21.5.2010. / zobrazit vše


POSTŘEHY Z KVĚTNOVÉHO NEURO SEMINÁŘE

„Jednalo se o jednu z nejlepších přednášek, které jsem se kdy měl možnost zúčastnit.” I takovéto ohlasy vzbudil letošní seminář na téma NEUROMARKETINGU pořádaný agenturou CONFESS. / zobrazit vše


DALŠÍ KOLO NEURO OMNIBUSU V ČERVENCI

Na základě velkého ohlasu klientů a zájmu o NEUROmarketingové testování reklam jsme od dubna 2011 zavedli pravidelný čtvrtletní NEURO OMNIBUS. / zobrazit vše


NEUROMARKETING S CONFESS JIŽ ROK

Neuromarketing aktivně využíváme na českém trhu od května 2010, kdy jsme ve spolupráci s klienty jako GE Money Bank, Nestlé a Danone zrealizovali pilotní testování reklam. Od té chvíle prošlo několika běhy testování více než 70 reklam z oborů finance, FMCG, média, výroba alkoholu nebo internetové portály. / zobrazit vše


NEUROSCIENCE - postřehy z konference organizované CONFESS Research

Aplikace výsledků neurovýzkumu přepisuje v těchto dnech učebnice komunikace se zákazníky. Reklama dostává spolehlivější nástroje k tvorbě a realistickou zpětnou vazbu. Takové ohlasy ... / zobrazit vše


Hledáme Project Managery

Pro samostatné vedení kvalitativních výzkumných projektů, s alespoň 4-letou aktivní zkušeností ve výzkumu trhu (v agentuře nebo u zadavatele) nebo v marketingu. / zobrazit vše


Opět přednášíme na Market Research Academy

CONFESS Research má i tentokrát dvě přednášky, věnované kvalitativnímu výzkumu, v rámci Market Research Academy, spolupořádané SIMAR, VŠE a Mr.Think. / zobrazit vše


Rekordní rok CONFESS Research

Obrat CONFESS Research vzrostl v roce 2009 o 12,5% a dosáhl tak rekordní výše v historii firmy a to navzdory dopadům finanční krize, která vedla ke 4% poklesu obratu ve výzkumu trhu v ... / zobrazit vše


Aktivní účast na konferenci AQR/QRCA

CONFESS se aktivně účastní konference asociací kvalitativních výzkumníků z USA a UK v Praze v květnu 2010 / zobrazit vše


Blogy: Inovace ve výzkumu

Článek publikovaný 25.5.2009 v časopise Strategie, str. 46. Text: Dominik Hrodek Online blogy se hodí na zkoumání vnímání značky nebo testování nových výrobků. Novou metodu marketingového ... / zobrazit vše


CONFESS uzavřel partnerství s MindBridge

Dne 4. 5. 2009 uzavřel CONFESS Research dohodu o partnerství se společností MindBridge Consulting a to v oblasti realizace kvantitativních výzkumů, které synergicky doplní široké portfolio ... / zobrazit vše


Dvakrát testuj, JEDNOU INVESTUJ

Článek publikovaný v TREND marketing č. 4/2008, str. 34 Přísloví o dvojím měření, než se do věci řízne, je moudrost prověřená léty a platná nejen v osobní sféře. Měření (spotřebitelské ... / zobrazit vše


KDYŽ ŽENA zkoumá muže

Článek publikovaný v TREND marketing č. 4/2008, str. 16 „To VY – žena – nikdy nemůžete pochopit,“ odpověděl mi nedávno jeden respondent a ostatní se souhlasně pousmáli. A následovalo jeho ... / zobrazit vše


strana: 123

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše