POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

HOTOVÉ NEUROTESTY VAŠÍ REKLAMY ZA FAJN CENU

Máme hotové neurotesty vybraných reklamních spotů, možná je mezi nimi i ten váš. Objednejte si jeho výsledky a spolehlivě poznáte, co v něm funguje a co ne. Neuromarketing totiž odkrývá nejpravdivější reakce zákazníků. Hotové neurotesty navíc získáte za výhodnou cenu.

Pravidelně testujeme vybrané televizní reklamy z českého trhu pomocí neuromarketingu. Přesně víme, které momenty v divákovi vyvolávají pozitivní emoce, které naopak negativní, co upoutalo jeho pozornost nebo jak spot aktivuje nákupní chování zákazníka. Důležitých výstupů je mnohem více. Projděte si nabídku hotových neurotestů, třeba je tam právě vaše reklama. Její výsledky tak můžete mít za výhodnější cenu. Možná úplně poprvé objevíte, jak důležité výstupy vám neuromarketing může dát oproti běžným metodám výzkumu. Díky výsledkům neurotestu můžete svůj spot vhodně sestříhat tak, aby zvýšil svůj prodejní efekt nebo získáte inspiraci a poučení pro výrobu příští reklamy. Můžete si objednat i jiný spot z vaší kategorie produktů, jehož výsledky vás mohou posunout správným směrem ve vašem vlastním marketingu

S dotazy a objednávkami se na vás těší manažerka neuromarketingu v CONFESS Research Erika Flegrová na telefonu + 420 731 179 379 nebo e-mailem flegrova@confess.cz.

Vybrané reklamy testujeme pomocí neuromarketingu pravidelně. Takže za pár týdnů budeme mít další sérii hotových neurotestů. Vraťte se na tuto stránku nebo se za čas poptejte u Eriky Flegrové (viz výše).

Co to je neuromarketing a proč vám dodá pravdivější reakce zákazníků než tradiční výzkumné metody? Více o neuromarketingu …

 

NABÍDKA HOTOVÝCH NEUROTESTŮ

AKTUÁLNÍ NABÍDKU HOTOVÝCH NEUROTESTŮ NAJDETE ZDE. V seznamu hotových neurotestů můžete hledat podle kategorie produktů, značky, data realizace testu. Vyberte spoty, u kterých máte zájem o výsledky neurotestu, a s dotazy či objednávkou kontaktujte manažerku neuromarketingu v CONFESS Research Eriku Flegrovou na telefonu + 420 731 179 379 nebo e-mailem flegrova@confess.cz

 

VÝSTUPY A ZVÝHODNĚNÁ CENA

Objednávkou neurotestu vybrané reklamy můžete získat níže uvedená data. Rozsah výstupů se liší dle balíčku, který si objednáte. Cena je výrazně nižší než při běžně objednávaném neurovýzkumu. Pro více informací, ceny a objednávky kontaktujte manažerku neuromarketingu v CONFESS Research Eriku Flegrovou na telefonu + 420 731 179 379 nebo e-mailem flegrova@confess.cz.

DETAILNÍ ANALÝZA BIOMETRICKÉHO MĚŘENÍ

SROVNÁNÍ VÝSLEDKŮ DLE VĚKU A POHLAVÍ

Výsledky neurotestů dodáme souhrnně pro všechny respondenty a k tomu odděleně podle pohlaví a věku. 

POROVNÁNÍ S ČESKÝM BENCHMARKEM

Výsledky z detailní biometrické analýzy srovnáme s obdobnými výsledky jiných českých reklam. Srovnání s českým benchmarkem vám dá jasnou informaci, jak si reklama povede na trhu v konkurenci mnoha dalších spotů.

MOTION PLAYER

Video, na kterém sekundu po sekundě uvidíte, jak diváci reagují: Kde došlo k pozitivnímu emočnímu zaujetí a kde k negativnímu, který okamžik vzbudil pozornost apod. Výsledky v motion playeru uvidíte i ve splitech dle pohlaví a věku. S motion playerem rychle a názorně získáte nejdůležitější výsledky neurotestu dané reklamy. 

DOPLŇKOVÉ INFORMACE O RESPONDENTECH

Zda jsou nebo nejsou konzumenty vaší značky či produktu.

 

DOTAZY A OBJEDNÁVKA

Našli jste v nabídce spotů ten, jehož výsledky vás mohou inspirovat? Nebo jste našli dokonce svůj vlastní? Inspirujte se s výsledků neurotestu jeho reklamy. Volejte nebo pište s dotazy a objednávkami Erice Flegrové, manažerce neurovýzkumů v CONFESS research: + 420 731 179 379, flegrova@confess.cz.

 

ZKUŠENOSTI NAŠICH KLIENTŮ S NEUROMARKETINGEM

"Realizovaný neurovýzkum ukázal kolegům v Marcommu potenciál této výzkumné metody, která je pro mnohé z nich zatím čerstvou novinkou. Získané „learnings“ budou moci použít i v budoucích kampaních." Jan Krejčí, O2

"Neurotest nám ukázal, jak přesně náš TV spot upravit a na základě tohoto testu jsme náš TV spot vylepšili. Teď půjde do TV a my už se těšíme na reálný přínos! Také velmi oceňuji spolupráci s Erikou Flegrovou. Ta jako manažer projektu byla k nezaplacení." Šárka Opatrná, Sberbank

 

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše