POMÁHÁME BUDOVAT ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY

REFERENCE

Všem našim klientům děkujeme za skvělou spolupráci a úžasné projekty. Podívejte se na vybrané reference.

Neuromarketing

Více o neuromarketingu od CONFESS Research...

Jan Krejčí, O2: Realizovaný neurovýzkum ukázal kolegům v Marcommu potenciál této výzkumné metody, která je pro mnohé z nich zatím čerstvou novinkou. Získané „learnigs“ budou moci použít i v budoucích kampaních.

Šárka Opatrná, Sberbank: Neurotest nám ukázal, jak přesně náš TV spot upravit a na základě tohoto testu jsme náš TV spot vylepšili. Teď půjde do TV a my už se těšíme na reálný přínos! Také velmi oceňuji spolupráci s Erikou Flegrovou. Ta jako manažer projektu byla k nezaplacení.

 

V oblasti kvantitativního průzkumu:

Lenka Krištofič, Senior Brand Manager, GSK: Výstup nám pomohl při vyhodnocení kanibalizace a byl podkladem pro rozhodování o uvedení novinky na trh.

Michaela Dvořáková, Senior Brand Manager, Beiersdorf: Testované a doporučené claimy budeme používat na balení výrobku i jako součást komunikace.  Zvážíme uvedení při doporučené cenové úrovni a odrazíme se od dat při stanovení cílové skupiny, doporučení pro umístění výrobků na regál i odhad kanibalizace v práci našeho sortimentu.

Milan Duda, Marketing Manager, Pears Health Cyber, s.r.o.: Confess v zásadě v mnoha oblastech uhodil hřebíček na hlavičku, dostalo se na témata, která aktuálně interně řešíme a opravdu jsme je potřebovali potvrdit nebo vyvrátit. Fajn byla doporučení, některých z nich se budeme držet.

Dagmar Krausová, Marketing Manager, Foxconn: Na základě realizovaného průzkumu budeme znovu přehodnocovat strategii projektu včetně jeho finančního nastavení, takže realizace průzkumu měla význam naprosto zásadní!

 

V oblasti kvalitativního průzkumu:

Milan Koníček, Marketing Director, Douwe Egberts Czech Republic s.r.o.: Spolupráci s Confess Research hodnotím velmi pozitivně z několika důvodů. Doporučení zahrnují poznatky a zkušenosti z různých kategorií a jsou relevantní pro naše strategická rozhodnutí. Inovativní metodologie, flexibilita a kvalita Accountů nám přináší výraznou přidanou hodnotu. 

Ondřej Široký, Brand manager, Douwe Egberts Czech Republic s.r.o.: Za dobu, kterou jsem měl možnost spolupracovat se společností Confess, jsem se přesvědčil, že se jedná o profesionály na svém místě.  S Radkou Malik a Confess spolupracuji kontinuálně a vždy mi dokáží navrhnout a připravit výzkum tak, aby co nejlépe nacházel cestu k odpovědím, které potřebuji z výzkumu vyzískat. Často se jednalo o nové formy, ke kterým jsem byl z počátku skeptický, ale později se ukázalo, že se jednalo o nejlepší možný přístup.  Výsledky a doporučení jsou prezentovány jasnou formou. Dokáží v nich promítnout a najít propojení se staršími výzkumy, které jsme s nimi realizovali a tím poskytnout opravdu komplexní pohled na zkoumanou otázku.  

Jan Kolafa, Brand Manager, Danone: Moje zkušenost s agenturou Confess je velmi pozitivní. Spolupracovali jsem na projektu inovativního výzkumu Alive Dream,který vyžaduje velmi kvalitní moderátory. Hlavním přínosem agentury Confess jsou dobré strukturované výstupy výzkumu s jasnými doporučeními.  

Jaromír Neuman, Manažer průzkumu trhu, ČSOB: CONFESS Research  je pro nás jednou z klíčových agentur na trhu v oblasti kvalitativního výzkumu. Nejvíce si na vzájemné spolupráci cením flexibilitu, schopnost pochopení našich potřeb a cit pro nevyřčené motivace chování klientů.      

Renata Týmová, ředitelka, Výzkum programu a auditoria, Česká televize: V posledních dvou letech  využila Česká televize služeb společnosti pro výzkum trhu Confess research, a to při několika projektech kvalitativního charakteru. Jednalo se o test pilotních pořadů, které ČT připravuje do vysílání. Závěry z těchto výzkumů jednoznačně pomohly tvůrcům pořadů v konečné fázi výroby a umožnily pořady „dopilovat“ ku spokojenosti diváků ČT. 

Jan Aussenberg, Research & Cust.Communication dept., Senior Analyst, RWE a.s.: Se společností Confess Research spolupracujeme v oblasti kvalitativních výzkumů dlouhodobě a máme s ní ty nejlepší zkušenosti. Na Confessu oceňujeme profesionální moderátorský tým, inovativní metody, rychlost a pružnost a především jejich schopnost správně pochopit naše potřeby.  

 

NAŠE VÝHODY

inovace zkušenost spolehlivost entuziasmus praktické výstupy

NAŠI KLIENTI

zobrazit vše