FOTOREPORT z inovanční snídaně NEUROTESTY (nejen) REKLAMY ANEB CO ŘÍKÁ MOZEK, KDYŽ ÚSTA MLČÍ

FOTOREPORT z inovanční snídaně NEUROTESTY (nejen) REKLAMY ANEB CO ŘÍKÁ MOZEK, KDYŽ ÚSTA MLČÍ

 

FOTOREPORT

DĚKUJEME VÁM ZA ÚČAST na prvním i druhém termínu inovační snídaně (12.12. 2019 a 7.1. 2020)  – rádi jsme vás viděli a doufáme, že to bylo pro vás příjemné a přínosné ráno a také skvělá snídaně!

Může reklama, která propadla ve výzkumu, fantasticky prodávat? Dá se věřit tomu, co lidé říkají o vaší reklamě?

Tentokrát jsme nahlédli doslova pod pokličku lidského myšlení – díky Neuroscience jsme se podívali na to, co se odehrává v mozku zákazníků, když sledují televizní či on-line reklamu, a jak se reakce jejich podvědomí liší od toho, co skutečně deklarují.
Instpirovali jsme vás a získali jste od nás tipy, jak díky poznatkům z Neuro testů českých reklam vylepšit vaši komunikaci, aby lépe prodávala a budovala správné vnímání vaší značky.
Novými poznatky a případovými studiemi vás provedla Hana Kloučková a Jana Ždichyncová.
V prosinci jsme vás pohostili domácím vánočním svařákem a v lednu pečeným čajem pro zahřátí.