Top 3 Neuro tipy pro lepší TV reklamu

Top 3 Neuro tipy pro lepší TV reklamu

Nechejte vaši značku v packshotu dominovat

Závěrečná scéna reklamy je klíčová z pohledu prodeje. Buď se vám v ní podaří přitáhnout pozornost k vaší značce a benefitu, nebo jste právě „vyhodili do vzduchu“ několik milionů. Takže jak to udělat, aby prodávala?

Pracujte s tím, kam se divák dívá

Když chcete přitáhnout maximální vizuální pozornost na nějaký element na obrazovce, můžete pracovat s tím, kam se diváci dívali před přestřihem a element umístit na stejné místo v novém záběru. Pokud tedy víte, že divák např. sleduje tvář mluvící osoby v levé části obrazovky, umístěte Váš klíčový element v dalším záběru na stejné místo v levé části. Tak máte jistotu, že to bude první místo, kam se divák podívá.
Pak už zbývá sladit vizuální pozornost s voiceoverem – a to zejména u prezentace benefitů. Zde nejde jen o to, abyste mluvili o tom, co zrovna diváci vidí na obrazovce. Opravdu do konce dotáhnuté je to totiž teprve tehdy, když synchronizujete voiceover i s tím, kam se diváci na obrazovce v daný moment opravdu dívají. Pokud budete mít na obrazovce vypsaných několik benefitů, je dobré je ve voiceoveru zmínit v tom pořadí a tak rychle, jak je očima sleduje váš divák. To je pro jejich zapamatovatelnost klíčové.

Branding po celou dobu trvání reklamy se nevyplácí

Neurotestem nám prošlo hodně reklam s brandingem od začátku až do konce. A výsledek je stále stejný. Nikdo logu v rohu obrazovky nevěnuje pozornost. Mít logo po celou dobu trvání spotu tedy nefunguje.


A to je jen několik tipů od nás. Pokud chcete vědět více,  kontaktujte přímo manažerku Neuromarketingu v CONFESS Research Magdalenu Novákovou a to na tel: +420 607 181 888, případně e-mailem: novakova@confess.cz