Hledání benefitu kojeneckého mléka HIPP

Hledání benefitu kojeneckého mléka HIPP

Zadání

Značka HIPP chtěla výrazně zvýšit svůj podíl v kategorii kojeneckého mléka prostřednictvím nové komunikace postavené na silném benefitu značky. Naším úkolem bylo pomoci značce HIPP tento benefit najít a ověřit jeho potenciál před tvorbou kampaně.

Řešení

Po dohodě s klientem jsem nejprve provedli „review“ všech dostupných dat, které značka HIPP vlastnila, abychom měli jistotu, že nezkoumáme nic, co už klient má a do čeho už investoval. Zároveň jsme provedli desk research on-line diskusí, kde jsou maminky velmi aktivní, abychom zmonitorovali základní vnímání značky HIPP a jejích konkurentů v kategorii kojeneckého mléka.

Překvapivě už tato jednoduchá analýza nám ukázala výrazné rozdíly mezi značkami a potenciální benefity HIPPu, takže jsme se k ní v budoucnu ještě mnohokrát vrátili.

Zjištěná data jsme doplnili o vlastní výzkum a to formou návštěv maminek přímo v jejich domácnostech, kde jsme při rozhovorech mapovali kritéria, podle kterých kojenecké mléko vybírají a nechali maminky a jejich děti HIPP mléko vyzkoušet. To nám dále přineslo spoustu nápadů na to, jak o HIPP mléce mluvit a na co se v komunikaci zaměřit.

Následoval kreativní workshop vedený našimi facilitátorkami, kde se sešel marketingový tým značky HIPP, ale také zástupci jejich prodejního oddělení, bloggerky o dětské výživě i několik maminek. V rámci co-creation jsme společně vytvořili 5 konceptů komunikace, jejichž potenciál jsme poté změřili na populaci maminek.

Na základě toho poté vznikla nová komunikace značky HIPP, která společně s dalšími aktivitami v porodnicích a na sociálních sítích vedla ke zdvojnásobení prodejů značky.

 


Pokud chcete vědět více o tom, jak identifikovat klíčové benefity vaší značky oproti konkurenci a výrazně tak zvýšit svůj podíl na trhu, kontaktujte Magdalénu Novákovou a to na tel: +420 607 181 888, případně e-mailem: novakova@confess.cz.