E-commerce výzkumy

E-COMMERCE VÝZKUMY

Pro výzkumy v e-commerce segmentu nejčastěji využíváme:

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/boty-shutterstock_435823585-e1530607858456.jpg

Profilování cílové skupiny

V on-linu své zákazníky většinou dobře znáte, ale kdo jsou ti, kteří u vás ještě nenakupují? Díky profilování cílové skupiny vám pomůžeme určit, které segmenty zákazníků představují pro vaši značku největší potenciál a kde a jak je nejlépe zacílit.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/shutterstock_581021746-e1530813585400.jpg

Hledání konkurenční výhody

Díky metodám MATRIX a VISAGE vám pomůžeme najít vaši konkurenční výhodu. V rámci metody MATRIX nejprve vygenerujeme desítky až stovky benefitů, které zákazník od vaší kategorie očekává a poté změříme vybraných 30 mezi vaší a 2 konkurenčními značkami a to jak na vědomé úrovni, tak podvědomě metodou reakčních časů. Díky tomu budete jasně vědět, co máte o své značce komunikovat, aby rostla.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/shutterstock_530963704-e1530813011747.jpg

UX výzkumy

Potřebujete vyladit návrh webu nebo mobilní aplikace? Chcete vědět, zda váš on-line systém funguje efektivně a co prožívají zákazníci, kteří s ním pracují? Náš tým UX výzkumu vám pomůže vyladit jejich funkcionalitu a zlepšit tak výrazně zákaznickou zkušenost s vaším webem či aplikací.