Pro výzkumy v e-commerce segmentu nejčastěji využíváme:
Profilování cílové skupiny
V on-linu své zákazníky většinou dobře znáte, ale kdo jsou ti, kteří u vás ještě nenakupují? Díky profilování cílové skupiny vám pomůžeme určit, které segmenty zákazníků představují pro vaši značku největší potenciál a kde a jak je nejlépe zacílit.
Hledání konkurenční výhody
Díky metodám MATRIX a VISAGE vám pomůžeme najít vaši konkurenční výhodu. V rámci metody MATRIX nejprve vygenerujeme desítky až stovky benefitů, které zákazník od vaší kategorie očekává a poté změříme vybraných 30 mezi vaší a 2 konkurenčními značkami a to jak na vědomé úrovni, tak podvědomě metodou reakčních časů. Díky tomu budete jasně vědět, co máte o své značce komunikovat, aby rostla.
UX výzkumy
Potřebujete vyladit návrh webu nebo mobilní aplikace? Chcete vědět, zda váš on-line systém funguje efektivně a co prožívají zákazníci, kteří s ním pracují? Náš tým UX výzkumu vám pomůže vyladit jejich funkcionalitu a zlepšit tak výrazně zákaznickou zkušenost s vaším webem či aplikací.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “