Sami jsme natočili desítky TV reklam a pomáhali s jejich vývojem stovkám klientů. Rádi pomůžeme i vám vytvořit reklamu, která prodává.
Komunikační Concept LAB
Concept LAB vám pomůže určit, jakou výhodu máte vypíchnout v komunikaci, aby přitáhla co nejvíce zákazníků. Skládá se ze 3 kroků:
- Zjištění benefitů očima vašich zákazníků
- Workshop – tvorba konceptů komunikace
- Test konceptů mezi potenciálními zákazníky.
Výstupem je vítězný koncept, který nejsilněji oslovil zákazníky.
Neurotesty reklamy
V rámci biometrického Neurotestu měříme pomocí EEG reakce mozku na reklamu. Díky tomu víme, zda reklama přiměje cílovou skupinu k nákupu a které konkrétní části je „zvedly ze židle“. Biometrie unikátně umožňuje jako jedna z mála metod zjistit skutečnou a pravdivou reakci na reklamu. Respondent po celou dobu testu nemluví, takže nemůže své odpovědi nijak stylizovat ani vědomě cenzurovat.
Mind zoom
Chcete vědět, jaký dopad bude mít testovaná reklama na vaši značku? Mind Zoom vám díky využití metody reakčních časů dá odpověď jak na vědomé úrovni, tak na té podvědomé. Změří vnímání značky před reklamou a po ní a ukáže vám okamžitě celkový efekt reklamy, který bez něj u své značky zjistíte až po půlroce vysílání.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “