Usage & attitude studie

USAGE & ATTITUDE STUDIE

K měření využíváme vlastní nástroje:

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/08/shutterstock_717362146-e1535388295672.jpg

Rozhovory v domácnostech

Přijďte s námi nahlédnout do života vašich zákazníků, poznat v jakém prostředí žijí a jak vypadá použití právě vašeho výrobku přímo v domácnosti. Společně navštívíme domácnosti spotřebitelů, promluvíme si s nimi v jejich přirozeném prostředí o tom, jak vybírají značky ve vaší kategorii, jaké rozdíly mezi nimi vidí a jak vaši či konkurenční značku skutečně používají.

Zkuste to a uvidíte, že je to neuvěřitelný zdroj nápadů, jak o vaší značce mluvit, nebo jak váš výrobek upravit, aby rostl rychleji.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/08/shutterstock_204614539-1-e1535387694152.jpg

On-line komunity

Vytvoříme pro vás komunitu 20, 50, ale klidně i 100 zákazníků, se kterou budeme pracovat po dobu několika dní až po několik měsíců. Díky faktu, že je vše on-line, vkládají respondenti fotky a videa, kde zachycují, jak váš výrobek používají u sebe doma.

Fakt, že je vše on-line vede k vyšší upřímnosti odpovědí, takže zjistíte i věci, které u výzkumu tváří v tvář často zůstanou skryty. Navíc rozložení výzkumu do delšího časového období umožňuje průběžně ladit s respondenty nové verze produktů či komunikace.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/08/shutterstock_730474708-e1535465820577.jpg

On-line U&A studie

On-line U&A studie (z anglického Usage & Attitude) zkoumají postoje a chování zákazníků k vaší značce. Tyto studie měří,  jak zákazníci vaše výrobky skutečně používají (kdo je používá, jaké varianty, jak často, jak dlouho, kolik a proč) a zda se vaše značky liší od konkurence jak z pohledu svého vnímání, tak použití.

Díky tomu zjistíte, jak zákazníci váš výrobek nebo službu hodnotí a co můžete zlepšit, aby byli spokojenější.