K měření využíváme vlastní nástroje:
Rozhovory v domácnostech
Přijďte s námi nahlédnout do života vašich zákazníků, poznat v jakém prostředí žijí a jak vypadá použití právě vašeho výrobku přímo v domácnosti. Společně navštívíme domácnosti spotřebitelů, promluvíme si s nimi v jejich přirozeném prostředí o tom, jak vybírají značky ve vaší kategorii, jaké rozdíly mezi nimi vidí a jak vaši či konkurenční značku skutečně používají.
Zkuste to a uvidíte, že je to neuvěřitelný zdroj nápadů, jak o vaší značce mluvit, nebo jak váš výrobek upravit, aby rostl rychleji.
On-line komunity
Vytvoříme pro vás komunitu 20, 50, ale klidně i 100 zákazníků, se kterou budeme pracovat po dobu několika dní až po několik měsíců. Díky faktu, že je vše on-line, vkládají respondenti fotky a videa, kde zachycují, jak váš výrobek používají u sebe doma.
Fakt, že je vše on-line vede k vyšší upřímnosti odpovědí, takže zjistíte i věci, které u výzkumu tváří v tvář často zůstanou skryty. Navíc rozložení výzkumu do delšího časového období umožňuje průběžně ladit s respondenty nové verze produktů či komunikace.
On-line U&A studie
On-line U&A studie (z anglického Usage & Attitude) zkoumají postoje a chování zákazníků k vaší značce. Tyto studie měří, jak zákazníci vaše výrobky skutečně používají (kdo je používá, jaké varianty, jak často, jak dlouho, kolik a proč) a zda se vaše značky liší od konkurence jak z pohledu svého vnímání, tak použití.
Díky tomu zjistíte, jak zákazníci váš výrobek nebo službu hodnotí a co můžete zlepšit, aby byli spokojenější.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “