K měření využíváme vlastní nástroje:

Rozhovory v domácnostech
Přijďte s námi nahlédnout do života vašich zákazníků, poznat v jakém prostředí žijí a jak vypadá použití právě vašeho výrobku přímo v domácnosti. Společně navštívíme domácnosti spotřebitelů, promluvíme si s nimi v jejich přirozeném prostředí o tom, jak vybírají značky ve vaší kategorii, jaké rozdíly mezi nimi vidí a jak vaši či konkurenční značku skutečně používají.
Zkuste to a uvidíte, že je to neuvěřitelný zdroj nápadů, jak o vaší značce mluvit, nebo jak váš výrobek upravit, aby rostl rychleji.

On-line komunity
Vytvoříme pro vás komunitu 20, 50, ale klidně i 100 zákazníků, se kterou budeme pracovat po dobu několika dní až po několik měsíců. Díky faktu, že je vše on-line, vkládají respondenti fotky a videa, kde zachycují, jak váš výrobek používají u sebe doma.
Fakt, že je vše on-line vede k vyšší upřímnosti odpovědí, takže zjistíte i věci, které u výzkumu tváří v tvář často zůstanou skryty. Navíc rozložení výzkumu do delšího časového období umožňuje průběžně ladit s respondenty nové verze produktů či komunikace.

On-line U&A studie
On-line U&A studie (z anglického Usage & Attitude) zkoumají postoje a chování zákazníků k vaší značce. Tyto studie měří, jak zákazníci vaše výrobky skutečně používají (kdo je používá, jaké varianty, jak často, jak dlouho, kolik a proč) a zda se vaše značky liší od konkurence jak z pohledu svého vnímání, tak použití.
Díky tomu zjistíte, jak zákazníci váš výrobek nebo službu hodnotí a co můžete zlepšit, aby byli spokojenější.

„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketingový výzkum na světové úrovni, CONFESS je jasná volba. “
Lukáš Sokolák
Group Research Manager KMV
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “
Daniel Horák
CEO Dr. Max
„Zkušenosti a nasazení celého týmu agentury CONFESS bylo pro náš START-UP klíčem k úspěchu. Výsledky výzkumu odhalily i věci, na které bychom jen v našem týmu nepřišli. “