Nahlédnout během hodiny do duše dítěte a získat od něj potřebné odpovědi vyžaduje moderátorské mistrovství. Těší nás, že mezi sebou takové "mistry oboru" máme.
Jak a proč zkoumat s dětmi
Děti jsou hybná síla mnoha nákupních rozhodnutí a už v nízkém věku dokáží výrazně ovlivnit, co se nakonec objeví v nákupním košíku. Právě proto stojí za to je zkoumat a to nejen u typicky dětských výrobků. Pár tipů pro výzkumy s dětmi:
Při výzkumu držte kluky a holky odděleně, kluci odmítají cokoli, co se líbí holkám. Využijte menší skupinky dětí, které se znají, fungují lépe. Výzkum držte krátký a dělejte přestávky. Vzpomeňte si, jak nekonečná byla hodina ve škole a to měla jen 45 minut.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “