Změřte si, co udělá váš business, pokud cenu zvednete nebo naopak snížíte!

Testy cenové citlivosti
Nejsme zastánci bezhlavého snižování cen, protože víme, jak těžké je „nahnat“ ztrátu zvýšeným prodejem. Naše testy už několika klientům ukázaly, že cenu mohou naopak zvýšit, aniž to ohrozilo jejich business. Přijďte si k nám změřit, jak jste na tom s cenou vašeho výrobku či služby vy!
Změříme potenciál vašeho produktu či komunikace značky (její benefit) nejprve bez ceny a poté při různých cenových úrovních. Rychle tak zjistíte, co by znamenala změna ceny směrem nahoru či dolů pro vaše prodeje.

„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “