Hlavní nástroje:
Brand Win
Chcete vědět, jak zákazníci skutečně vnímají vaši značku? Metodika Brand Win využívá principy behaviorální ekonomie a faktu, že lidé se často při výběru značky řídí AUTOPILOTEM, tj. používají rychlé, intuitivní rozhodování (Systém 1) a příliš nad výběrem běžných věcí nebádají (Systém 2). Díky tomu posouvá výzkum blíž způsobu, jakým se rozhodujeme v reálném životě a přináší výsledky bližší reálnému nákupnímu chování.
Mind Zoom
Mind Zoom vám díky využití metody reakčních časů ukáže s jakými atributy si zákazníci v mozku vaši značku skutečně spojují.
Vnímání vaší značky poté porovnáme s vašimi klíčovými konkurenty a ukážeme vám, kde zákazníci skutečně vidí vaši konkurenční výhodu a do čeho naopak nemá smysl investovat mediální rozpočet.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “