Vnímání značky

VNÍMÁNÍ ZNAČKY

Hlavní nástroje:

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/DESTNIKY-noah-naf-573835-unsplash-e1530534948116.jpg

Brand Win

Chcete vědět, jak zákazníci skutečně vnímají vaši značku? Metodika Brand Win využívá principy behaviorální ekonomie a faktu, že lidé se často při výběru značky řídí AUTOPILOTEM, tj. používají rychlé, intuitivní rozhodování (Systém 1) a příliš nad výběrem běžných věcí nebádají (Systém 2). Díky tomu posouvá výzkum blíž způsobu, jakým se rozhodujeme v reálném životě a přináší výsledky bližší reálnému nákupnímu chování. 

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/eye-paul-morris-184484-unsplash-1-e1530536457823.jpg

Mind Zoom

Mind Zoom vám díky využití metody reakčních časů ukáže s jakými atributy si zákazníci v mozku vaši značku skutečně spojují.

Vnímání vaší značky poté porovnáme s vašimi klíčovými konkurenty a ukážeme vám,  kde zákazníci skutečně vidí vaši konkurenční výhodu a do čeho naopak nemá smysl investovat mediální rozpočet.