Hledání & aktivace insightu

HLEDÁNÍ & AKTIVACE INSIGHTU

Najít dobrý insight není snadné. My na to jdeme takto:

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/isabell-winter-99831-unsplash-2-e1530538068426.jpg

Alive Dream skupiny

Alive Dream skupiny jsou naším nejoblíbenějším nástrojem pro hledání insightů. Díky faktu, že v jejich průběhu uvede moderátor respondenty do hladiny Alfa (tzv. „denní snění“), nahlédneme tak hlouběji do duše spotřebitele a často narazíme na pocity či potřeby ve vztahu ke značce, které by jinak zůstaly utajeny.

Jen pro zajímavost, v hladině Alfa se lidé ocitají běžně i několikrát denně (například ve sprše či na záchodě, kdy máme upřený pohled do prázdna) a často nás v ní napadají ty nejlepší myšlenky.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/shutterstock_557923759-e1530814434373.jpg

Hloubkové rozhovory v domácnostech

Přijďte s námi nahlédnout do života vašich zákazníků, poznat v jakém prostředí žijí a jak vypadá použití právě vašeho výrobku přímo v domácnosti. Společně navštívíme domácnosti spotřebitelů, promluvíme si s nimi v jejich přirozeném prostředí o tom, jak vybírají značky ve vaší kategorii, jaké rozdíly mezi nimi vidí a co právě na té vaší značce oceňují. A pokud budete chtít, můžeme vyzpovídat i další členy jejich rodiny. Často je to inspirace, která je k nezaplacení.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/09/shutterstock_236161768-e1536238885886.jpg

Mobile Blitz

Mobile Blitz výzkumy fungují při hledání insightů jako zdroj rychlých a zároveň autentických reakcí spotřebitelů. Díky faktu, že každý z nás má mobilní telefon neustále u sebe, je možné sesbírat množství fotografií ze života spotřebitelů a získat tak rychlou inspiraci při hledání insightů.

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/07/shutterstock_582528769-e1530815396451.jpg

Aktivace insightu

Objevili jste v rámci výzkumu spoustu zajímavých zjištění a přemýšlíte, jak je nejlépe „prodat“ vašim interním kolegům?

Pak využijte náš „aktivační program“,  který vám ušijeme na míru. Umíme cokoli od kreativního workshopu, v rámci kterého si vaši kolegové vyzkouší, jaké je to být v kůži vašeho zákazníka nebo si zahrají na „casino“ a vsadí si předem na výsledky výzkumu, až po netradiční typy prezentací spojených se SAFARI, tj. pozorováním insightů přímo v terénu.