Najít dobrý insight není snadné. My na to jdeme takto:
Alive Dream skupiny
Alive Dream skupiny jsou naším nejoblíbenějším nástrojem pro hledání insightů. Díky faktu, že v jejich průběhu uvede moderátor respondenty do hladiny Alfa (tzv. „denní snění“), nahlédneme tak hlouběji do duše spotřebitele a často narazíme na pocity či potřeby ve vztahu ke značce, které by jinak zůstaly utajeny.
Jen pro zajímavost, v hladině Alfa se lidé ocitají běžně i několikrát denně (například ve sprše či na záchodě, kdy máme upřený pohled do prázdna) a často nás v ní napadají ty nejlepší myšlenky.
Hloubkové rozhovory v domácnostech
Přijďte s námi nahlédnout do života vašich zákazníků, poznat v jakém prostředí žijí a jak vypadá použití právě vašeho výrobku přímo v domácnosti. Společně navštívíme domácnosti spotřebitelů, promluvíme si s nimi v jejich přirozeném prostředí o tom, jak vybírají značky ve vaší kategorii, jaké rozdíly mezi nimi vidí a co právě na té vaší značce oceňují. A pokud budete chtít, můžeme vyzpovídat i další členy jejich rodiny. Často je to inspirace, která je k nezaplacení.
Mobile Blitz
Mobile Blitz výzkumy fungují při hledání insightů jako zdroj rychlých a zároveň autentických reakcí spotřebitelů. Díky faktu, že každý z nás má mobilní telefon neustále u sebe, je možné sesbírat množství fotografií ze života spotřebitelů a získat tak rychlou inspiraci při hledání insightů.
Aktivace insightu
Objevili jste v rámci výzkumu spoustu zajímavých zjištění a přemýšlíte, jak je nejlépe „prodat“ vašim interním kolegům?
Pak využijte náš „aktivační program“, který vám ušijeme na míru. Umíme cokoli od kreativního workshopu, v rámci kterého si vaši kolegové vyzkouší, jaké je to být v kůži vašeho zákazníka nebo si zahrají na „casino“ a vsadí si předem na výsledky výzkumu, až po netradiční typy prezentací spojených se SAFARI, tj. pozorováním insightů přímo v terénu.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “