K výzkumu zákaznické zkušenosti využíváme:
UX výzkumy s oční kamerou
Otestujte si svou mobilní aplikaci nebo webový nástroj s oční kamerou. Zmapujeme pro vás zákaznickou zkušenost a dáme nahlédnout do toho, co zákazník prožívá, když pracuje s vaším systémem, ať už se jedná o smart banking, investiční portál nebo mobilní aplikaci.
Mystery shopping
Mystery shopping provádíme jak v „kamenných“ prodejnách či pobočkách, tak v on-line prostředí. Naši vyškolení mystery shoppeři vám pomohou uvidět váš servis očima zákazníků a najít příležitosti, jak ho dále posunout, aby se k vám zákazníci rádi vraceli.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “