Jak na to jdeme:
Kdo přináší největší obrat
Segmentace vám pomůže rozčlenit si trh na skupiny vzájemně si podobných zákazníků a určit tu, která pro vaši značku představuje největší potenciál. V rámci výzkumu navíc zjistíte, co je pro každý segment typické (jací jsou zákazníci v tomto segmentu, jaké mají potřeby, jakou mají kupní sílu, jaké značky na trhu většinou volí a co oceňují konkrétně u vaší značky).
Díky tomu můžete směřovat svou komunikaci cíleně na zákazníky, kde máte nejvyšší šanci uspět a vědomě se rozhodnout, že na některé skupiny nebudete aktivně cílit.
„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “