Jak na to jdeme:

Kdo přináší největší obrat
Segmentace vám pomůže rozčlenit si trh na skupiny vzájemně si podobných zákazníků a určit tu, která pro vaši značku představuje největší potenciál. V rámci výzkumu navíc zjistíte, co je pro každý segment typické (jací jsou zákazníci v tomto segmentu, jaké mají potřeby, jakou mají kupní sílu, jaké značky na trhu většinou volí a co oceňují konkrétně u vaší značky).
Díky tomu můžete směřovat svou komunikaci cíleně na zákazníky, kde máte nejvyšší šanci uspět a vědomě se rozhodnout, že na některé skupiny nebudete aktivně cílit.

„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketingový výzkum na světové úrovni, CONFESS je jasná volba. “
Lukáš Sokolák
Group Research Manager KMV
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “
Daniel Horák
CEO Dr. Max
„Zkušenosti a nasazení celého týmu agentury CONFESS bylo pro náš START-UP klíčem k úspěchu. Výsledky výzkumu odhalily i věci, na které bychom jen v našem týmu nepřišli. “