Při vývoji a testování nových produktů a služeb využíváme:

Produktový Concept LAB
Concept LAB je nástroj, který vás provede celým procesem tvorby nového produktu od hledání nápadu až po změření jeho potenciálu.
- Zjištění POTŘEB (kde současné produkty selhávají, co si zákazníci přejí, ale zatím se jim nedostává)
- CO-CREATION WORKSHOP – tvorba produktových konceptů v týmu klient + spotřebitelé + experti
- TEST produktových konceptů a jejich potenciálu

Webcam groups
Pokud nechcete najednou projít celý procesem vývoje nového produktu a potřebujete v tuto chvíli jen zmapovat potřeby zákazníků, využijte Webcam groups. Je to šikovný nástroj, jak rychle pochopit spotřebitele z nejrůznějších lokalit či segmentů trhu a získat tak INSPIRACI.
Webcam groups navíc můžete živě sledovat od svého stolu a virtuálně tak nahlédnout do života zákazníků vaší či konkurenční značky.

On-line testy potenciálu
Pokud už naopak nápady na nové produkty máte v ruce, můžete je rovnou změřit mezi zákazníky a ověřit tak, JAKOU MAJÍ NA TRHU ŠANCI.
On-line testy potenciálu nových produktů a služeb vám navíc porovnáme s ostatními produkty, které jsme již testovali. BENCHMARK vám tak ukáže, jak si stojíte oproti jiným produktům ve své kategorii.

„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “