Den se spotřebitelem aneb zákaznické „SAFARI“

DEN SE SPOTŘEBITELEM ANEB ZÁKAZNICKÉ „SAFARI“

Pozvěte svůj management na zákaznické "SAFARI"! Nechejte je po letech v prosklené kanceláři nahlédnout do skutečného života vašich zákazníků!

https://www.confess.cz/wp-content/uploads/2018/08/hunters-race-408744-unsplash-e1535736318647.jpg

Den se spotřebitelem

Pomáhá přiblížit managementu firmy i jednotlivým oddělením, jak vypadá běžný zákazník jejich značky a jaké má potřeby.

Program celého dne vede náš facilitátor, který v rámci ranního briefingu vysvětlí cíle výzkumu a všechny vyškolí, jak a na co se zákazníků ptát. Poté se malé týmy o 2-3 lidech rozjedou za „svými“ zákazníky, se kterými stráví 2-3 hodiny např. nákupem testované kategorie a rozhovorem v domácnosti. V centrále poté následují týmové prezentace hlavních zjištění a postřehů z výzkumu.