Pozvěte svůj management na zákaznické "SAFARI"! Nechejte je po letech v prosklené kanceláři nahlédnout do skutečného života vašich zákazníků!

Den se spotřebitelem
Pomáhá přiblížit managementu firmy i jednotlivým oddělením, jak vypadá běžný zákazník jejich značky a jaké má potřeby.
Program celého dne vede náš facilitátor, který v rámci ranního briefingu vysvětlí cíle výzkumu a všechny vyškolí, jak a na co se zákazníků ptát. Poté se malé týmy o 2-3 lidech rozjedou za „svými“ zákazníky, se kterými stráví 2-3 hodiny např. nákupem testované kategorie a rozhovorem v domácnosti. V centrále poté následují týmové prezentace hlavních zjištění a postřehů z výzkumu.

„CONFESS tvoří lidé, kteří sami zastávali role marketérů a ví, jak to na klientské straně chodí. Dnes je čím dál těžší generovat inovativní nápady a přijít s dobrou komunikací. A v tom všem nám vždy dokázali pomoci.“
Jan Štěrba
Marketing Director KKCG Group
„CONFESS má pravdu, když říká, že pomáhá budovat úspěšné značky. Za poslední 3 roky intenzivní spolupráce roste kojenecké mléko HIPP každý rok o více než 30%.“
Marcel Klimeš
CEO HIPP
„CONFESS považuji za špičku na našem trhu pro oblast kvalitativních výzkumů. I díky relevantním doporučením CONFESSu jsme byli schopni úspěšně rebrandovat značku.“
Jan Aussenberg
Research manager innogy
„Pokud chce člověk dělat marketing na světové úrovni, CONFESS je jasná volba.“
Lukáš Sokolák
Group Research Manager Mattoni 1873
„S CONFESSem spolupracujeme již 5 let a oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb a skvělou osobní přípravu. A také jejich relevantní a praktická doporučení, která mě jako klienta zajímají nejvíce. “